Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Μονόδρομος για Άεκ, δεν με πείθει η Χέρτα (update)


Αρκετές απουσίες θα έχει η Άεκ όπως αυτή του Λαγού και ο τραυματίας Κορδέρο. Από της άλλη ο Πάς πάει αρκετά καλά φέτος είναι στην 6η θέση και έρχεται με θετικά αποτελέσματα, δεν λείπουν και οι απουσίες  από τον Πάς. Αρχικά όπως το βλέπω το πάω προς τον άσσο, ωστόσο δεν έχω πάρει ακόμα την τελική μου απόφαση.

Η Κότμπους προέρχεται από ήττα, δεν έχουν όμως κάποιο αγωνιστικό πρόβλημα από την άλλη προσωπικά εμένα δεν με πείθει η Χέρτα..Δέν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα παίξω αυτό τον αγώνα. Ωστόσο κρατάω έναν δυνατό άσσο της Ααλμποργκ στο 1,80 καθώς η Ααλμποργκ βρίσκετε σε πολύ καλή κατάσταση..μακάρι να μας το αποδείξει και σήμερα!


Τα σημερινά μου σημεία θα ανέβουν μετά της 6 το απόγευμα...Astramike

Λοιπόν μετά απο μία μικρή μελέτη, κατέληξα στα εξής σημεία...


  1. 320. ΑΑΛΜΠΟΡΓΚ - ΑΑΡΧΟΥΣ @ ΑΣΣΟ 1,80
  2. 321. ΓΚΕΝΤΣΛΕΡΜΙΡΛΙΓΚΙ - ΤΡΑΜΠΖΟΝΣΠΟΡ @ ΟΒΕΡ 1,80

Ποντάρισμα 15€


  1. 319. ΑΕΚ - ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ @ Η/Τ 1/1 3,25
  2. 327. ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ - ΓΟΥΙΓΚΑΝ @ Χ 3,35

Ποντάρισμα 7€

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου